הדור הבא של בינה מלאכותית שמרעידה את הרשת

הדור הבא של בינה מלאכותית שמרעידה את הרשת

עברו רק 5 חודשים מאז שחברת OpenAI שחררה לעולם את ChatGPT, והיא שוב מפתיע אותנו עם הדור הבא של היכולות המרשימות של GPT4. אם עד עכשיו ניהלנו שיחה של שאלות – תשובות או בקשות – תשובות עם ChatGPT, היום בגרסת GPT4 משתמשים בסוכנים אוטונומיים שיכולים לבצע מגוון רחב של משימות בצורה אוטומטית. בבלוג שלי כתבתי בהרחבה על הנושא הזה, מוזמנים לקרוא.

לדברי ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, צ'אטבוטים מבוססי AI יעזרו לילדים ללמוד לקרוא ולשכלל את כישורי הכתיבה שלהם בתוך שנה וחצי, ויגיעו לרמה שהם יהיו מורים טובים כמו בני אדם.  קישור לכתבה בכלכליסט.

כתיבת קו"ח בולטים עם ChatGPT
הידעתם שאלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית בודקים האם קו"ח שלכם מתאימים למשרה או לא? הם מסננים אותם לפי כללים שונים, לכן רוב קו"ח נופלים בסינון הזה ולא מגיעים בכלל למגייסים. עם ChatGPT נוכל לבנות את קו"ח כדי להגדיל את הסיכויים לעבור את הסינון הראשוני וגם להדגיש את הערך המוסף שלכם כדי לייצר יתרון תחרותי.
ב-17.5.2023 בשעה 20:00 אעביר סדנת "כתיבת קו"ח מקצועיים עם ChatGPT" במחיר מיוחד לחברי קהילת פייסבוק Be Relevant – שכירים שרוצים יותר ולכם מנויי ניוזלטר קישור להרשמה ותשלום.

כלי AI שכדאי להכיר
Runway – אפשר ליצור ולערוך תמונות, להפוך אותן לוידאו, להשלים תמונות,  לגרום לתמונות לזוז, למחוק חלקים מסרטוני וידאו וגם להסיר רקע. 

SpeechText – ימיר דיבור לטקסט. כלי זה שימושי לבעלי פודקאסטים שרוצים לתמלל שיחות.

WebGradients – הוא אוסף חינמי של 180 מעברי צבע ליניאריים שתוכלו להשתמש בהם במצגות ופליירים.

Lalal AI– כלי לחובבי מוזיקה. הוא יעזור לכם להפריד ולהוריד אלמנטים או רצועות אינסטרומנטליות ספציפיות כמו קצב תופים, פסנטר או באס מכל תוכן אודיו או וידאו, בלי לפגוע באיכות המוזיקה

Lumen5– כלי ליצירת וידאו המאפשר לכל אחד ליצור בקלות תוכן וידאו באמצעות ממשק פשוט של גרירת אובייקטים.

 Looka– כלי זה יעזור לכם ליצור לוגו ייחודי ומותאם לסגנון החברה והמסרים שלכם גם כשאין לכם כישורי עיצוב.

פודקאסט
בפרק 49 אירחתי את אור דניאל איתו דיברתי על מדע בדיוני שהפך למציאות, על איך לסגל לעצמנו ידע חדש ואיך ללמוד בעידן הממהר כדי להישאר רלוונטיים.
פודקאסט Be Relevant מיועד לאנשים שרוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים
ניתן להאזין לו בכל האפליקציות. להלן קישור לספוטיפיי.
מוזמנים להציץ בכל הפרקים של הפודקאסט בקישור הזה.
אם יש נושא שמעניין אתכם לשמוע בפודקאסט, מוזמנים לכתוב לי.

איך להתקדם בתוך הארגון
כמנטורית לשכירים אני שומעת כל פעם את האכזבה  של האנשים שביקשו לקבל קידום והיו בטוחים שהם המועמדים הכי מתאימים, אבל בפועל קידמו אחרים. 
"אני יותר וותיקה ממנה ומכירה את העבודה הרבה יותר טוב!" אחד המשפטים שחוזרים על עצמם בפגישות עם אנשים. 
לא מספיק להיות בעלי וותק גבוה ולצפות שזאת סיבה מספיק טובה כדי לזכות בקידום. בקורס דיגיטלי על "איך להתקדם בתוך הארגון לתפקיד ניהולי ללא ניסיון" שבנוי מ-6 פרקים ו- 24 סרטונים, תקבלו כלים פרקטיים שיעזרו לכם להבין מה כדאי לעשות כדי להצליח להתקדם לתפקיד ניהולי או לכל תפקיד אחר שתרצו בתוך הארגון. פרטים נוספים על הקורס בקישור הזה.

במקרה ופספסתם
כאן תוכלו להתעדכן בניוזלטר האחרון בו הצגתי הצד האפל של הצ'אטבוטים

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן