בינה מלאכותית אוטונומית – חידושים פורצי דרך

בינה מלאכותית אוטונומית – חידושים פורצי דרך

דמיינו לעצמכם שאתם חיים בעולם שבו יש לכם עוזרת  AIאישית שמשולבת בחיי היומיום שלכם. היא מבינה את הצרכים שלכם, היא עוזרת לכם ללמוד, לצמוח, להתפתח ולהשיג את המטרות האישיות והארגוניות שלכם.
האם מדובר בעולם בדיוני?
תכירו את Auto-GPT ואת-AgentGPT, שני חידושים של מערכות בינה מלאכותיות פורצי דרך שמחוללים מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים עם הטכנולוגיה.
מדובר בסוכנים אוטונומיים שיכולים לבצע מגוון רחב של משימות בתחומים שונים. כל מה שנדרש הוא להגדיר להם את המטרה – מה בדיוק אתם רוצים להשיג, והמערכת תפרק את הבקשה שלכם לפעולות.

AutoGPT הוא ממשק קוד פתוח שיכול לתפקד בצורה אוטונומית ללא התערבות אנושית, ז.א. לאחר שהמערכת פירקה את המטרה שלכם לפעולות היא יכולה  לבצע משימות אחת אחרי השנייה ברצף, אותן היא מפעילה בצורה אוטומטית כדי להשיג את המטרה הסופית, והכל ללא צורך בהתערבות אנושית. היופי הוא שהמערכת גם מבקרת את עצמה – תוך כדי ביצוע משימות, היא בודקת שהמשימה בוצעה בהצלחה, במידה ולא היא משפרת ומתקנת את התוצאה. אחת היכולות המרשימות של Auto-GPT היא יכולת להתחבר לאינטרנט כדי לקבל מידע עדכני ביותר איתו היא תוכל לעבוד.
לעומת זאת AgentGPT  נועד לעבוד בשיתוף עם אנשים כדי להשלים את המשימות. גם הוא יודע לשפר את תהליך העבודה שלך ולייעל את המשימות. היתרון שלו שמדובר באפליקציה ידידותית יותר.

איך זה עובד?
כמו שהסברתי קודם, מדובר בתהליך חכם שמאפשר להשיג ביעילות יעדים ומטרות שהוגדרו על ידי המשתמש. תהליך זה כולל שישה שלבים מרכזיים, הפועלים יחד בצורה מאוד מאורגנות ויעילה:

  1. הגדרת מטרות ויעדים:– בשלב הראשון יש להגדיר מטרות ויעדים ספציפיים שרוצים שבינה מלאכותית אוטונומית תשיג. מטרות אלו משמשות כבסיס למשימות הבאות שה-AI  יפיק וישלים.
  2. הגדרת רשימת משימות: בהתבסס על היעדים המוגדרים על ידי המשתמש, בינה מלאכותית אוטונומית יוצרת רשימת משימות הנחוצות כדי להשיג את היעדים שנקבעו.
  3. בניית תהליך העבודה (Workflow): לאחר מכן היא מארגנת את המשימות ברצף ההגיוני והיעיל ביותר לביצוע, מתעדפת אותן כדי לוודא שהן יושלמו בסדר הנכון תוך כדי ניצול הנכון של הזמן.
  4. ביצוע משימות: עבור כל משימה, בינה מלאכותית אוטונומית משתמשת במשאבים הנדרשים שמאפשרים לבצע ביעילות את המשימות ברצף הנתון. לצורך ביצוע משימות אלו ההא מפעילה את הסוכנים שלה.
  5. הערכת תוצאות: לאחר ביצוע כל משימה, המערכת בודקת את התוצאה כדי לוודא שהיא הושלמה בהצלחה או אם יש צורך בשכלול נוסף. הערכה זאת עוזרת ל-AI להבין את האפקטיביות של פעולותיו ולבצע התאמות נדרשות.
  6. לולאה איטרטיבית: אחרי שלב הקודם היא חוזרת לשלב 2, מגדירה מחדש את רשימת המשימות בהתבסס על תוצאות ההערכה. תהליך איטרטיבי זה נמשך עד להשלמת כל היעדים שהוגדרו על ידי המשתמש.

המנגנון הזה מאפשר למערכות לפעול בצורה יעילה ואוטונומית, תוך מזעור הצורך בהתערבות האנושית ומיקסום האפקטיביות של פעולותיו. תהליך זה מציג את הפוטנציאל האמיתי של בינה מלאכותית בשינוי הדרך בה אנו עובדים היום.

איך משתמשים ב- Auto-GPT וב- AgentGPT?
כדי להפעיל את Auto-GPT ולנצל את היכולות הנפלאות שלו, תצטרכו קודם כל להתקין אותו, להגדיר את סביבת העבודה, להירשם לחשבון של OpenAI ולבקש גישה למודל GPT4 ולקבל מפתחות API לשירותים וממשקים שונים. אם אתם בעלי כישורים טכנולוגיים, דרך קוד פתוח של Github תמצאו הוראות התקנה. במידה ולא בא לכם להתעסק עם החלק הטכני, אבל אתם כן רוצים להתנסות בכלי, תוכלו להיעזר בגרסת בטא (beta) פשוטה מאוד לשימוש בשם  AgentGPT שתדגים לכם את היכולות של המערכת.

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן