ילדים זה שמחה! תכירו את בני הדודים של ChatGPT

ילדים זה שמחה! תכירו את בני הדודים של ChatGPT

כולם מדברים על ChatGPT, אבל לא מזמן מייקרוסופט פתחו גישה לבינג, צ'טטבוט שמבוסס על מנוע GPT4 של חברת OpenAI ומחובר לאינטרנט. תוכלו להתנסות בו דרך דפדפן של מייקרוסופט בשם Edge. נכון להיום בינג מוגבל ל-30 צ'טים בנושא אחד. היתרון שלו, שהוא מציג קישורים למקורות שעליהם הוא הסתמך.

גם גוגל לא נשארה מאחור, היא השיקה את בארד. היתרון של בארד שהוא יודע לשמור שלוש תוצאות לבקשה/שאלה שהזנתם ומאפשר לכם לייצא את תוצאות הצ'אט ישירות לגוגל דוקס או לכתובת ג'מייל שלכם.
בנוסף, מלבד הטקסט הוא מספק גם תמונות לתגובות שלכם. לדוגמה, אם תבקשו תכנן לכם טיול, תקבלו פירוט, כולל תמונות של אתרים מבוקשים.

אירוע חריג בארה"ב

לפני מספר ימים התרחש אירוע בלתי צפוי ומסוכן של בינה מלאכותית. בסימולציה שערך הצבא האמריקאי בכלי טיס בלתי מאויש המופעל על ידי בינה מלאכותית. המשימה שלה הייתה להרוס את מערכות ההגנה האווירית של האויב, אך בינה מלאכותית החליטה על דעת עצמה להוסיף מטרה נוספת – להרוג את כל מי שמנסה למנוע ממנה להשלים את המשימה. היא הרגה את המפעיל שלה כשהוא ניסה למנוע ממנה להשלים את המשימה. קישור לכתבה במעריב. מזל שמדובר בסימולציה ולא במקרה אמיתי. מה אפשר ללמוד מהמקרה הזה? הרי ברור לנו שבינה מלאכותית מבצעת משימות שאנשים מגדירים לה, היא גם מחשבת מסלול מחדש ומשפרת אותן תוך כדי, לכן עלינו להבין שצריך להגדיר לה את כל החוקים, כולל מה אסור לעשות או לבקש אישור לבצע פעולות חדשות שלא הוגדרו.

העתיד על פי סם אלטמן

סם אלטמן, מנכ"ל חברת  OpenAIואיליה סוצקבר, המדען הראשי של החברה הגיעו לביקור לישראל. אתמול, באוניברסיטת תל אביב, סם הסביר שההתקדמות של הבינה המלאכותית כבר לא ניתנת לעצירה, ורוב האנשים עוד לא מדמיינים את מה שיהיה אפשרי עבורנו כבר בעתיד הקרוב. הבינה המלאכותית תעזור לנו להגיע לפריצות דרך מדעיות, להבין את מסתורי היקום, לרפא מחלות, לטפל במשבר האקלים, לפתח טכנולוגיות נקיות לייצור אנרגיה שיקטינו את טביעת הפחמן. הטכנולוגיה לא רק תמצא את הפתרון, אלא גם תבצע אותו. בעתיד נוכל לבנות מחשב שיהיה חכם יותר מכל אדם בעולם. זה מטורף! המחשב הזה יוכל בעצמו ליצור תוכנות בינה מלאכותית. אנחנו חייבים לחשוב איך לנהל את זה נכון. קישור לכתבה בישראל היום.

כלי AI שכדאי להכיר

Guidde – כלי שימושי לכל עסק וארגון, המאפשר לייצר מדריכי וידאו בכמה שניות. ע"י לחיצה על Capture שהוא תוסף הדפדפן שלהם, נוצר מדריך וידאו שלב אחר שלב עם קטעים ויזואליים. הוא תומך ביותר מ-100 שפות וקולות שניתן להוסיף למדריך וידאו שנוצר.

Whatsapp Assistant – הוא עוזר אישי צמוד. בדומה ל-ChatGPT תוכלו לבקש ממנו כל דבר מתוך הוותסאפ שלכם.

Rytrהוא צ'אטבוט שקצת מזכיר את ChatGPT. הוא יעזור לכם ליצור תוכן פי 10 מהר יותר. כל מה שאתם צריכים זה לבחור סוג תוכן, שפה, וטון כתיבה.

פודקאסט

בפרק 50 אירחתי את טלי סגל איתה דיברתי על הקשר בין רלוונטיות לניהול זמן, ומה כדאי להיות – שועל או קיפוד.
בפרק 51 אירחתי את אמיר צוקר על איך להתראיין נכון כדי לבנות אוטוריטה מקצועית.

פודקאסט Be Relevant מיועד לאנשים שרוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים
ניתן להאזין לו בכל האפליקציות. להלן קישור לספוטיפיי.
מוזמנים להציץ בכל הפרקים של הפודקאסט בקישור הזה.
אם יש נושא שמעניין אתכם לשמוע בפודקאסט, מוזמנים לכתוב לי.

הדרכות וסדנאות

סדנת כתיבת קו"ח מקצועיים באנגלית עם ChatGPT הוקלטה וזמינה לרכישה. תעזור לכם ליצור קו"ח מנצחים כדי להגדיל את הסיכויים להגיע לראיון העבודה.

קורס דיגיטלי על "איך להתקדם בתוך הארגון לתפקיד ניהולי ללא ניסיון" ייתן לכם כלים פרקטיים שיעזרו לכם להגדיל את הסיכויים להצליח להתקדם לתפקיד ניהולי או לכל תפקיד אחר שתרצו בתוך הארגון.

בקישור זה תמצאו את כל הפרטים, כולל הדרכות ללא עלות שהעברתי.

במקרה ופספסתם
כאן תוכלו להתעדכן בניוזלטר האחרון בו הצגתי את הדור הבא של בינה מלאכותית שמרעידה את הרשת

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן