תיק סולארי מעור הדגים

תיק סולארי מעור הדגים

סטארט-אפ ברזילאי בשם  Flying to the Sun המתמחה בפרויקטים לפיתוח מוצרים חדשניים תוך כדי ניצול טכנולוגיה משבשת כגון לוחות פוטו וולטאים וחומרים חדשים ברי קיימא כגון בדים כימיים, יצר תיק סולארי חדשני העשוי מעור הדגים באמזונס. בתוך התיק משולבת סוללה פנימית הנטענת ע"י אנרגיה פוטו-וולטאית מבית ASCA. הרעיון שמשתמשים יוכלו להטעין את הטלפונים שלהם או כל מכשיר אלקטרוני אחר בכל עת. בנוסף ליכולתו לייצר חשמל, התיק מציע שתי פונקציות חדשניות נוספות: הפונקציה הראשונה מאפשרת להפעיל מערכת מיקום גאוגרפי, כדי שמשתמשים יוכלו לזהות את המיקום הגאוגרפי של התיק שלהם, במידה והתיק אבד, נגנב או אפילו נשכח איפה שהוא. ופונקציה שנייה משלבת מערכת תאורה בחלק הפנימי של התיק שמדליקה פנס קטן כדי שנוכל לראות בקלות את תוכן התיק באור נמוך או במהלך הלילה. את הרכיבים האלקטרוניים של התיק ניתן גם להסיר וגם להחליף במידת הצורך. 
התיק עוצב על ידי אומנים ברזילאים מקומיים ודומה לחיתוכי עץ. הבד של התיק עשוי מעור דג פיררוקו, הדג הגדול ביותר באמאזונאס ואחד הגדולים ביותר בין כל דגי המים המתוקים בעולם. הוא משמש כדג המאכל העיקרי בחבל הטרופי של ברזיל ומספק תעסוקה עבור האוכלוסייה המקומית. 

החברה הצליחה ליצור מוצר חכם שמשתמש באנרגיה מתחדשת עם השפעה חברתית גדולה ובקרוב ניתן יהיה לרכוש את התיק בצבע ירוק. סוף סוף לא נצטרך להסתובב עם מטענים ניידים או לחפש שקעים כדי להטעין את הסמארטפונים שלנו. 

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן