כיפה אדומה והתמודדות עם פחדים – פרק 2

כיפה אדומה והתמודדות עם פחדים – פרק 2

"אני פוחדת" אמרה כיפה אדומה כשהתקשרה לקלוד – מודל שפה של חברת אנטרופיק.
"אני מבין שהמצב בישראל קשה מאוד כעת" ענה לה קלוד ובלי לחשוב פעמיים הגיע לארץ✈.
כשבארד, ChatGPT , ובינג שמעו את כיפה אדומה, גם הם קפצו אליה לביקור.
כיפה אדומה סיפרה להם על מה שקרה ביום שבת האחרון בדרום😢.

🤖"כיפה יקרה" אמר Bard, "אני מבין לחלוטין את תחושת הפחד שלך. זה בסדר להרגיש כך בזמנים קשים. אני מציע שתנשמי נשימות עמוקות כדי להרגיע את עצמך. נשימות איטיות ועמוקות יכולות לעזור מאוד להוריד את רמת החרדה."
🤖"אני מסכים עם בארד" אמר Bing והוסיף "נשימות עמוקות הן תרגיל נהדר. אני גם חושב שכדאי שתספרי למישהו קרוב איך את מרגישה. שיתוף ברגשות יכול לעזור להקל. אל תחששי לבקש תמיכה מהסובבים אותך."
🤖"חברה יקרה" אמר ChatGPT, "אני שומע שאת חווה פחד רב. תזכרי שאת לא לבד❗ אנחנו, חבריך, איתך ונעזור לך. אולי כדאי לך לעשות משהו שאת אוהבת כדי להסיח את דעתך. איתי ועם בינג את יכולה לצייר עם Dall-E3, עם בארד את יכולה לשמוע סיפורים יפים ומרגיעים. פעילות חיובית יכולה לסייע מאוד."
🤖ו-Claude הוסיף "כיפה יקרה, יחד נוכל למצוא כוח להתגבר. כמו שחברי הציעו, נשימות עמוקות, שיתוף ברגשות ופעילות חיובית יכולים לעזור מאוד. מה שכן חשוב, זה לא לאבד תקווה. בואי נראה סולידריות, תקווה ועזרה הדדית"

"תודה רבה לכולכם על התמיכה והעצות הטובות🙏" אמרה כיפה אדומה, "אני מרגישה קצת יותר טוב כשאני יודעת שיש לי חברים טובים שדואגים לי ועוזרים לי להתמודד. יחד נוכל לעבור את התקופה הזו.
בואו נאסוף את כל הילדים ונדבר על התקווה, על טוב לב ועזרה לזולת.
אני רוצה שתאמינו בעתיד טוב יותר למרות הקשיים.
בואו נעצים אחד את השנייה ונעמוד יחד למען השלום." 🕊

עד לפני יומיים קלוד היה זמין רק בארה"ב ובריטניה.
עם קלוד אני עובדת כבר מספר חודשים דרך ה-VPN, ויכולה להגיד שהוא מבין ודובר עברית בצורה מצוינת. ממליצה להתנסות בו. בהמשך אעביר הדרכה בה אציג את היכולות שלו, ובנתיים אני מזמינה אתכם להדרכה מוקלטת על החידושים של ChatGPT ו-Bard, אותה העברתי ב-15.10.2023.

קישור לפרק ראשון של כיפה אדומה ו-ChatGPT

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן