נציגים בלחיצת כפתור

נציגים בלחיצת כפתור

מה הסיכוי שנצליח להבדיל בין נציג אמיתי לנציג שהוא AI?
תכירו – מערכת בינה מלאכותית שמציעה נציגי מכירות ונציגי שירות.
מה הסיכוי שנצליח להבדיל בין נציג אמיתי לנציג שהוא נוצר ע"י AI?
תכירו את Air-AI – מערכת בינה מלאכותית שמציעה נציגי מכירות ונציגי שירות לקוחות בלחיצת כפתור. מדובר במערכת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם שיכולה לבצע שיחות טלפון ארוכות של 10 עד 40 דקות, שנשמעות כמו שיחה עם אדם אמיתי. יש לה זיכרון מעולה והיא יכולה לבצע פעולות באופן אוטונומי על מעל 5,000 אפליקציות שונות. המערכת יכולה לבצע את העבודה של נציגים במשרה מלאה, ללא צורך בהכשרה. היא עובדת 24/7/365.
מה דעתכם, האם עסק שיעסיק נציגים וירטואליים גם בשבת, ייחשב כעסק כשר?

מה חדש בChatGPT?

איך תוכלו לגרום ל-ChatGPT לזכור אתכם בכל שיחה, ללא צורך להסביר לו שוב ושוב מי אתם? תכירו את Custom Instructions. דרך אפשרות זאת ניתן להגדיר הנחיות מותאמות אישית.
איך מגדירים הנחיות בהתאמה אישית?
בהגדרות מפעילים את-Custom Instructions. כאן תוכלו לאות צילום מסך.
לאחר מכן מגדירים הנחיות שתרצו ש- ChatGPT ישמור ויזכור בכל שיחה. לדוגמה, תוכלו לספר לצ'אט מידע על עצמכם, על העיסוק והמיקום שלכם, כדי שהוא יתאים את התשובות שלו, תוכלו להגדיר לו את סוג וטון הכתיבה שלכם, קיצורים וראשי תיבות בהם אתם משתמשים, וכל אינפורמציה נוספת שרלוונטית.
שימו לב שאפשרות זאת פתוחה למשתמשים בחבילה בתשלום. ייתכן שבהמשך OpenAI יפתחו אותה לכל המנויים שלה.

על קצה המזלג

סוף סוף גוגל שידרגו את בארד! הוא תומך גם בעברית וב-40 שפות נוספות. מה הוא יכול לנתח תמונות (נחמד, אבל ציפיתי ליותר). אני נעזרת בו הרבה. על החידושים האחרונים שלו כתבתי בבלוג שלי.

Meta משחררת מודל שפה LLaMA, שהיא פלטפורמת קוד פתוח, לפרויקטים מסחריים. המודל מיועד לארגונים שיוכלו לאמן אותו על נתוני החברה.

חברת Wix משיקה יכולת חדשה שתאפשר לבנות אתר מכמה הנחיות טקסט פשוטות. צ'אט בוט ישאל אתכם כמה שאלות לגבי העסק, ותוך שניות יבנה לכם אתר מעוצב.

מעצבים הגישו תביעה לבית משפט נגד חברת אופנה Shein. הם תובעים אותה בטענה ששיין ממשיכה לגנוב את יצירות האמנות המקוריות שלהם ע"י תהליך עיצוב בינה מלאכותית שיוצר עותקים מדויקים של העיצובים שלהם.

אפל מפתחת AppleGPT משלה שאמור לצאת ב-2024. לכתבה בגיגטיים.

כלי AI שכדאי להכיר

legalrobot – קשה לכם להבין מסמכים משפטיים? כלי זה יעזור לכם לתרגם שפה משפטית מורכבת לשפה פשוטה ומונחים שכל אחד יכול להבין.

Krisp – זאת אפליקציה לשיחות ועידה שמשתמשת באלגוריתמים כדי להסיר רעשי רקע, הד ואלמנטים מסיחים אחרים בזמן אמת.

Generated הוא כלי שמחולל פנים. למה צריך אותו? אם אתם רוצים לייצר פרזנטור או פרזנטורית למוצר או שירות שלכם, תוכלו לייצר אותה בקלות.

Stable Doodle מבית Stability AI הוא כלי מדהים שיהפוך כל סקיצה לתמונה, לפי סגנון שתבחרו.

PhotoAI– כלי מדהים שמאפשר לכם ליצור דוגמנים בהתאמה אישית ע"י אימון פשוט של מודל. כלי זה מאפשר גם לעלות תמונות של בגדים שעיצבתם או ייבאתם  ובכמה קליקים בודדים להלביש את הדוגמנים שלכם. כלי שיחסוך לכם כסף. לא צריך צלם וגם לא צריך דוגמנים. זאת באמת מהפכה!

הפודקאסט Be Relevant

בפרק 54 העליתי הקלטה של הראיון שלי ברדיו החברתי הראשון בתוכנית "מתנהלים בחוכמה" של אמיר צוקר, בו דיברתי על איך להיות רלוונטיים בעידן בינה מלאכותית.
בפרק 55 אירחתי את רויטל קרמר בנושא גיג אקונומי (כלכלת החלטורות) ולמה כדאי לפנות ליזמות.

פודקאסט Be Relevant מיועד לאנשים שרוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים
ניתן להאזין לו בכל האפליקציות. להלן קישור לספוטיפיי.
מוזמנים להציץ בכל הפרקים של הפודקאסט בקישור הזה.
אם יש נושא שמעניין אתכם לשמוע בפודקאסט, מוזמנים לכתוב לי.

הדרכות וסדנאות
סדנת כתיבת קו"ח מקצעויים באנגלית עם ChatGPT הוקלטה וזמינה לרכישה. היא תעזור לכם ליצור קו"ח מנצחים כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להגיע לראיון עבודה.
קורס דיגיטלי על "איך להתקדם בתוך הארגון לתפקיד ניהולי ללא ניסיון" ייתן לכם כלים פרקטיים שיעזרו לכם להתקדם לתפקיד ניהולי או לכל תפקיד אחר שתרצו בתוך הארגון

בקישור זה תמצאו את כל הפרטים, כולל הדרכות ללא עלות שהעברתי.

במקרה ופספסתם
כאן תוכלו להתעדכן בניוזלטר האחרון – איך לייצר יתרון תחרותי עם כלי בינה מלאכותית.

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן