טוליפון – טמפון עם בינה מלאכותית

טוליפון – טמפון עם בינה מלאכותית

פיתוח זה משנה את כללי המשחק בעולם ההיגיינה ובריאות האישה.

טוליפון הוא פיתוח ישראלי חדשני ווגינלי, חד פעמי אשר משלב את כל התכונות הטובות של טמפון עם אלו של גביעוניות. ובנוסף, בפעם הראשונה אי פעם, הוא גם משלב בינה מלאכותית (AI) לזיהוי מוקדם של בעיות ומחלות בגוף האישה על פי ביומרקרים זמינים בחלל הוואגינלי ובנוזלי הווסת.
טוליפון הוא בעצם פלטפורמה וואגינלית לענף חדש ברפואת נשים, כך שנשים יוכלו לנטר את הבריאות שלהן מהבית, ברמת דיוק של מעבדה.
ע"פ היזמת והממציאה של טוליפון, הילה שביב: "השימוש בטוליפון בעתיד יאפשר לנו זיהוי מוקדם מאד של מחלות שונות כמו סרטן ואנדומיטריוסיס, כך שנשים יוכלו להיות עם אצבע על הדופק ובשליטה מלאה על מצב הבריאות שלהן כל הזמן".

חברת גאלס ביו בע"מ אשר פיתחה את טוליפון הוקמה ע"י הילה שביב ב-2016, ולאחר פיתוח ארוך ומסובך הגיעה למוצר שמתאים ע"פ המחקר שלה לכ- 90% מהאוכלוסיה. רפואת נשים בכלל והיגיינת נשים בפרט זה תחום אשר סובל כבר שנים ממחסור עצום של מחקר, פיתוח ומשאבים. הגופים הגדולים וחברות הענק השולטות כיום בשוק, מונעים כניסה של חדשנות ומוצרים חדשים כבר עשרות שנים. הפיתוח של גאלס ביו משנה את כללי המשחק ועושה דמוקרטיזציה לתחום. לכן חשוב לכל אחת ואחד שחשוב להם לעשות שינוי בתחום, לקחת חלק במהפכה ולסייע בלהבטיח כי טוליפון אכן יצליח להגיע לשוק.
בימים אלו טוליפון נמצא במכירה מוקדמת דרך פלטפורמת גיוס ההמונים אינדיגוגו.
ע"י רכישה מינימלית של 5$ והפצה ברשתות החברתיות, תוכלו לעשות שינוי גדול.

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן