איך לייצר יתרון תחרותי עם כלי בינה מלאכותית

איך לייצר יתרון תחרותי עם כלי בינה מלאכותית

אני רוצה לשאול אותך שאלה: האם בעוד שנה מהיום תפקידך יישאר ללא שינוי? אם ענית שתפקידך לא ישתנה, אז אני ממליצה להציץ בדו"ח האחרון שפורסם לאחרונה ע"י קבוצת גולדמן זאקס על מאות מיליוני משרות שיושפעו מטכנולוגיית בינה מלאכותית. גם mako כתבו על זה.
אני כותבת לך את זה לא כדי להפחיד, להפך, כדי לספר שבעזרת כלי בינה מלאכותית אפשר לשדרג את הכישורים שלך ולייצר יתרון תחרותי.
היום בעזרת כלי בינה מלאכותית, ניתן בדקות בודדות לבנות אתר שלם, לייצר סרטוני וידאו בעשרות שפות, לתמלל פגישות רבי משתתפים ועוד….
נניח שהגשת מועמדות למשרה בה בין היתר יש צורך בעבודה עם לקוחות. בנוסף לניסיון בתחום, יש לך גם ידע בעבודה עם אחד מכלי AI. בראיון עבודה רצוי לספר על זה ולהדגיש איך ידע זה יכול לשרת את הארגון ואת הלקוחות שלו. אבל למה ללכת רחוק? כדאי לספר על זה כבר היום במקום העבודה למנהלים ולקולגות, להכניס את הכלים לעבודה היום-יומית שלך כדי לשפר פרודוקטיביות

איך לייצר יתרון תחרותי עם כלי בינה מלאכותית?
יחד עם מלי אלקובי, מרצה ומייעצת לארגונים בתחום עולם העבודה החדש, בניתי סדנת ChatGPT וכלי AI נוספים שיעזרו לך לייצר יתרון תחרותי בארגון ולבנות את הרלוונטיות שלך, כדי שארגון לא ירצה לוותר עליך.
הסדנה מתמקדת במתן כלים שיעזרו לשפר ולייעל תהליכי עבודה ולהגדיל את הפרודוקטיביות ע"י שימוש נכון עם ChatGPT, חמישה כלי AI שיעזרו לבנות מצגות, לדבר עם מסמכים, לתרגם כל סוג של תוכן, כולל קבצים, לנהל פרויקט מחקר, לתמלל ולערוך סרטונים, לבנות גרפים והכל בדקות בודדות! בנוסף אציג שני תוספים שחובה להכיר.
בקישור זה מופיעים פרטים מלאים על הסדנא.
זה הזמן לבקש מהארגון לממן לך את הסדנה או לשלם באופן פרטי. 

אירגוני פשע מאמצים בינה מלאכותית
ארגוני הפשע מאמצים את הבינה המלאכותית ומבצעים באמצעותה עברות התחזות וסחיטה.
אחד התרגילים המוכרים הוא סחיטה דרך הטלפון. עבריינים יכולים בקלות היום לשכפל כל קול באמצעות כלי AI. הם מתחזים למנכ"לים של חברות, מתקשרים למנהלי כספים ומבקשים בדחיפות לבצע העברות כספים מהחברה. קישור לכתבה של ynet.

הם יכולים גם לשכפל את קולך, להתקשר לקרובי המשפחה שלך ולבקש העברה דחופה של כסף. מקרה שקרה בשיקגו: אבא של אדי קמברבאץ' בן ה-19 התקשר ושאל האם אדי בבית והוא בסדר? אביו הסביר שמישהו התקשר לטלפון הביתי שלו ממספר זר ובקולו של אדי אמר שעבר תאונת דרכים ונזקק לכסף באופן מידי. האב מיד חשד שמשהו לא בסדר והתקשר לאדי כדי לאמת את הסיפור. קישור לכתבה בביזנס אינסיידר.
אז תהיו זהירים.

על קצה המזלג
חברת Insilico Medicine יצרה תרופה בעזרת בינה מלאכותית המיועדת לטיפול במחלות ריאות כרוניות. היא סיימה בהצלחה את הניסוי של שלב הראשון וכעת יבדקו אותה על 60 אנשים. היא גם מציאה פלטפורמה שיכולה לפתח תרופות תוך מספר חודשים, מה שעלול לחולל מהפכה בתעשיית התרופות. 

מרצדס-בנץ השיקה תוכנית בטא המשלבת את ChatGPT במערכת השליטה הקולית שלה – ,MBUX מה שיאפשר לנהגים לנהל שיחות עם צ'אט בוט תוך כדי נסיעה. מדובר בתוכנית פיילוט שתפעל במשך שלושה חודשים במטרה להפוך את המכונית למרכז החיים הדיגיטליים של הלקוחות. עד היום עוזרות קוליות לא ממש הצליחו להיכנס לחיינו, נראה מה יהיו התגובות של הלקוחות שינסו את השירות הזה. 

חברת Urtopia השיקה אופניים חשמליים – EuroBike 2023 ששולבו עםChatGPT . המערכת עם זיהוי קולי מאפשרת למשתמשים לדבר עם צ'אט בוט. צירפתי קישור לסרטון

אינסטגרם בוחנת צ'טבוט מבוסס AI שיציע למשתמשים כ-30 פרסונות שונות לבחירת עוזרים דיגיטליים. 

עשרות ספרים שנוצרו על ידי בינה מלאכותית נמצאו ברשימות רבי המכר של אמזון. 81 מתוך 100 רבי מכר רומנטיים שנוצר על ידי AI מכילים טקסט שטותי. אמזון הסירה את הספרים הללו מרשימת רבי המכר, אך הם עדיין עומדים למכירה. פלטפורמות תוכן כמו אמזון צריכות לבצע בדיקות קפדניות יותר כדי לזהות תוכן שנוצר ע"י בינה מלאכותית.

כלי AI שכדאי להכיר
Mindsera – הוא סוג של מנטור אישי שיעזור לכם לשפר את המיומנויות קוגנטיביות, מיינדסט, בריאות מנטאלית ועוד.

Loopgenius – יעזור לכם תוך 30 שניות לבנות מיני סייט או דף נחיתה כולל תוכן שיווקי כדי להגיע במהירות ל-100 לקוחות ראשוניים. 

סטארט-אפ בשם HuggingFaceשמתמחה בבינה מלאכותית לעיבוד שפה טבעית, הוציא צ'טבוט חדש בשם HuggingChat כדי להתחרות בצ'אטבוטים אחרים כמו .ChatGPT בנוסף, הם פיתחו שירות של Huggingface שיעזור לכם לייצר פרומפט לפי פרסונה. 

AskYourPdf – הוא כלי מדהים שמחבר בין  Chatbotל-קובץ PDF ומאפשר לכם לשאול את הצ'אט כל שאלה על הקובץ. 

Text Effects – שירות מקסים מבית אדובי שמאפשר לכם לבחור מבין מגוון רחב של סגנונות גופנים כדי לייצר עיצוב טקסט מרשים

הפודקאסט Be Relevant
בפרק 52 אירחתי את סיגל שביט איתה דיברתי על איך להיות מנהלים רלוונטיים בעולם המשתנה.
בפרק 53 אירחתי את ענבל נצר לנציאנו איתה דיברתי על תהליך הצבת יעדים אישיים ואיך ChatGPT יכול לעזור בזה.

פודקאסט Be Relevant מיועד לאנשים שרוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים
ניתן להאזין לו בכל האפליקציות. להלן קישור לספוטיפיי.
מוזמנים להציץ בכל הפרקים של הפודקאסט בקישור הזה.
אם יש נושא שמעניין אתכם לשמוע בפודקאסט, מוזמנים לכתוב לי.

הדרכות וסדנאות
סדנת כתיבת קו"ח מקצעויים באנגלית עם ChatGPT הוקלטה וזמינה לרכישה. היא תעזור לכם ליצור קו"ח מנצחים כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להגיע לראיון עבודה.
קורס דיגיטלי על "איך להתקדם בתוך הארגון לתפקיד ניהולי ללא ניסיון" ייתן לכם כלים פרקטיים שיעזרו לכם להתקדם לתפקיד ניהולי או לכל תפקיד אחר שתרצו בתוך הארגון

בקישור זה תמצאו את כל הפרטים, כולל הדרכות ללא עלות שהעברתי.

במקרה ופספסתם
כאן תוכלו להתעדכן בניוזלטר האחרון – ילדים זה שמחה! תכירו את בני הדודים של ChatGPT

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן