שילוב רובוטים במקום העבודה

שילוב רובוטים במקום העבודה

ביוני 2022, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית Naver Corporation פתחה בניין משרדים חדש, בו רובוטים עובדים לצד העובדים האנושיים. הבניין משמש כמעבדה להתנסות בטכנולוגיה בו מלמדים רובוטים כיצד לעבוד בסביבת בני אדם.

קצת על החברה:
Naver בדומה ל- Alphabet, חברת האם של גוגל, מפתחת פרוייקטים טכנולוגיים חדשניים הכוללים בינה מלאכותית, רובוטיקה, רכבים אוטונומיים, רפואה דיגיטלית ועוד. בשנת 2016, היא הקימה בבונדאנג, בדרום קוריאה, בניין בן 36 קומות שזכה לכינוי "1784" המשמש לניסויים ובדיקות עבור הפיתוחים הטכנולוגיים של מעבדת החדשנות שלה בשם  Naver Labs.

סביבת עבודה חדשה:
מדובר בבניין הראשון בעולם בו רובוטים עובדים לצד בני אדם. הרובוטים משמשים כנותני שירות. עובדים יכולים לבצע הזמנות מקוונות מסטארבקס שבתוך הבניין ורובוטים מביאים להם את ההזמנות. בעזרת הטכנולוגיה לזיהוי הפנים הם יודעים להביא לכל עובד ועובד את מה שהוא הזמין. רובוטים אלו משתמשים במעלית שנבנתה במיוחד עבורם, כדי לא לייצר עומס על מעליות של העובדים.

משרות עתידיות:
בעתיד, כשהרובוטים יתחילו להשתלב בארגונים, נצטרך יועצים ארגוניים עם מומחיות בתרבות ארגונית בה עובדים בני אדם ורובוטיים. נצטרך גם מנהלי צוות אנושי-רובוטי, וכמובן נצטרך גם טכנאים שידעו לתקן את הרובוטים.
איזה תפקידים חדשים נוספים לדעתם ייווצרו עוד?

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן