סטטוסקופ ביתי חכם מבוסס AI

סטטוסקופ ביתי חכם מבוסס AI

הילד חולה? יש לו שיעול, ציפצופים, חום…?  האם צריך להתקשר לרופא לקביעת תור מידי או אולי אפשר לחכות קצת? תכירו מוצר חדשני בתחום הבריאות: StethoMe הוא סטטוסקופ ביתי חכם המיועד להורים עם ילדים קטנים שעשוי לשנות את חייהן של משפחות רבות ברחבי העולם. התכונות החשובות ביותר בסטטוסקופ כוללות בדיקת ריאות ולב ו-StethoMe היא המערכת הראשונה המאתרת חריגות בריאות ובלב. היא מבוססת בינה מלאכותית ומסתמכת על אלגוריתמים לזיהוי צלילי הנשימה. ב– 29% StethoMe מדויק יותר מאשר אוזנו של מומחה. 
אז איך זה עובד:
השלב הראשון הוא שלב הבחינה. כאשר ילד מראה סימני המחלה, מצמידים את ה- StethoMe לחזה של הילד. נקודות ההצמדה מוצגות באפליקציה שלהם, כך שקל להבין היכן למקם את המכשיר על הגוף של הילד. לאחר מכן מופעלת הקלטה אוטומטית אשר מתעדת את פעימות הלב, טמפרטורת הגוף ואת קולות הריאות שלהם. נתונים אלו עוברים לענן לניתוח הצלילים המוקלטים ולאחר סיום הניתוח, מערכת StethoMe תיידע אתכם במידית האם לילד יש צלילים חריגים ע"י סימון אדום על המכשיר או תוצאות נורמליות ע"י סימון ירוק. במידה ותתקבל תוצאה חריגה, המערכת מאפשרת לשתף את התוצאות עם רופא הילדים ע"י שליחה ישירה למחשב שלו.

המכשיר עוזר להורים ולרופאים לעבוד כצוות כדי להחליט מה לעשות הלאה. 
StethoMe קיבל אישור האירופי CE ונמצא בתהליך לקבלת אישורי ה- FDA בארה"ב. הוא קל, אלחוטי, עם תצוגה בהירה, הוא עשוי מפלסטיק, ללא כפתורים, פשוט ומינימליסטי. צריך לנער אותו בעדינות כדי שידלק, והוא ייכנס למצב שינה באופן אוטומטי כאשר לא נעשה בו שימוש. האפליקציה של StethoMe תומכת גם ב- iOS וגם באנדרואיד.
בעתיד, סטטוסקופ זה יהפוך לפריט בסיסי בארון התרופות שלנו כמו מד חום כיום.

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן