חתולי קריפטו – CryptoKitties

חתולי קריפטו – CryptoKitties

היום באמצעות טכנולוגיה חדשה, אנחנו יכולים לייצר מוצרים דיגיטליים שעדיין נדירים. אחד מהם הוא רכישת חתולים וירטואלים בעשרות אלפי דולרים ברשת מבוססת בלוקצ׳יין. אתם יכולים לקנות, לאסוף, ליצור, לגדל ולמכור חתולים. התשלום מתבצע בעזרת המטבע הדיגיטלי אתריום (Ethereum).

CryptoKitties מתבסס על מערכת הרבייה, כאשר מפגישים בין שני חתולי קריפטו ניתן ליצור גורים יחודיים וליצור דור המשך. כל חתול הוא יחיד במינו, כי חתולים מקודדים  כמו ה-DNA שלנו, באופן שאין שני חתולים זהים. לכל חתול תכונות גנטיות שעוברות מדור לדור. חתול בעל תכונות מיוחדות או גנטיקה מסוימת יכול להיות שווה הרבה יותר מחתול אחר, בדומה לחתולים גזעיים ומעורבים. בגלל שמדובר במערכת מבוססת בלוקצ׳יין, המשמעות היא שמתבצע מעקב צמוד אחר הבעלות על החתולים בצורה מאובטחת  ולא ניתן לשכפל או לגנוב אותם.

מי שזיהה הזדמנות, האמין בפלטפורמה ונרשם מוקדם קיבל CryptoKitty במתנה. אם אתם רוצים להתחיל לאסוף ולסחור בחתולים, יש לפתוח MetaMask – ארנק דיגיטלי ייעודי לאפליקציות ווב, למלא אותו באתריום, ולצאת לדרך. פשוט היכנסו למרקטפלייס, מיינו את החתולים לפי הגיל או מחיר, וחפשו את האחד או האחת שלכם. אחרי שתרכשו אחד, תוכלו למצוא עבורו שידוך בקטגורית ה-Siring שבמרקטפלייס. ההמלצה היא להתחיל עם שני חתולים כדי שיהיה לכם זיווג מיידי.

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן