מסכת פנים מותאמת אישית בטכנולוגיית Bioprinting 3D

מסכת פנים מותאמת אישית בטכנולוגיית Bioprinting 3D

תחום 3D Bioprinting שנולד משילוב שני תחומים – הנדסת רקמות והדפסה בתלת ממד , נמצא לאחרונה במרכז מאמצי פיתוח של חברות מובילות בעולם וגופי מחקר גדולים העוסקים בפיתוחים רפואיים, המבוססים על תרפיה תאית והנדסת ביו-חומרים.
חברת התרופות ג'ונסון אנד ג'ונסון החליטה לאמץ את הטכנולוגיות החדשניות והפכה להיות החברה הראשונה שמשתמשת בטכנולוגיית Bioprinting לייצור המוצר החדשני בתחום טיפוח העור. ג'ונסון אנד ג'ונסון השיקה מסכת פנים מותאמת אישית ומודפסת בתלת מימד – Neutrogena MaskiD. זאת פעם ראשונה שתחום Bioprinting נכנס לשימוש של מסכות פנים. המסכה פותחה בשיתוף עם אוניברסיטאות רבות ברחבי העולם ונמצאת בתהליך של אישור לרישום הפטנט.
נשים שהשתתפו בניסוי והשתמשו במערכת Neutrogena Skin 360, קיבלו ניתוח מדויק לגבי עור הפנים שלהן ופתרון ייחודי מותאם אישית שעונה על צרכים ייחודיים של כל אחת ואחת.

אז איך זה עובד? ישנם שלושה שלבים בתהליך של פיתוח מסכה בהתאמה אישית. השלב הראשון הוא צילום סלפי ע"י מצלמה לסריקת פנים אשר ויוצרת מפה מדויקת של הפנים כדי ללכוד מידע ונתונים. השלב השני הוא עיבוד המידע שנעשה על ידי מערכת Neutrogena Skin 360 כדי לנתח כיצד ניתן לשפר את העור של המשתמש. המערכת מחליטה לא רק מהם המרכיבים המועילים ביותר שמתאימים לעור של המשתמש אלא באיזה מקום בפנים להשתמש במרכיבים אלו. והשלב השלישי בתהליך הוא הדפסת שכבה שקופה אשר מתלבשת בצורה מושלמת על עור הפנים. 

בקישור זה ניתן להצטרף לרשימת ההמתנה ולהיות בין הראשונים כדי לנסות את המוצר. עד שהמוצר הזה יגיע לארץ, אנחנו נמשיך להשתמש במסכות רגילות. 

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן