מכולת על הגלגלים

מכולת על הגלגלים

אנשים יותר ויותר מחפשים אחר הנוחות.

פעם היינו צריכים לשאוב אבק בצורה ידנית, והיום אנחנו מפעילים אי-רובוט דרך האפליקציה. פעם היינו צריכים ללכת לחנויות כדי לעשות קניות והיום ישנה אפשרות להזמין מוצרים דרך האינטרנט. כשאנחנו רוצים לקנות פירות וירקות טריים אנחנו עדיין הולכים לירקן או לשוק. אז בעתיד הקרוב המכולת והשוק הקטן יגיעו עד הבית. תכירו חוויית הקניה החדשה של סטארט-אפ בשם Robomart שפיתח רכב אוטונומי שיביא לצרכנים מבחר של מצרכים לכל מקום בו הם נמצאים.

רשת הסופרמרקט Stop & Shop בבוסטון בארה"ב הודיעה שהחל מאביב 2019 היא תשתמש ברכבים אוטונומיים של Robomart. הצרכנים יוכלו להזמין את הרובומרט דרך האפליקציה ולבחור את כל מה שהם צריכים.
כלי הרכב יאפשרו לצרכנים לבחור את המוצרים הטריים שלהם בעת הקנייה דרך האינטרנט או מהטלפונים החכמים, ויספקו חוויית קנייה נוחה ומהירה, עם זמינות מרבית, ושימוש קל.
ולכן כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את האפליקציה, להזמין את הרובומרט למקום שהכי נוח לכם (לבית, לעסק או למקום העבודה), וליהנות מהקניה. וכל זה בלי לשלם מראש. טכנולוגיית ה – RFID וטכנולוגיית ראייה ממוחשבת (CV) של הרכב מקליטה באופן אוטומטי את מה שהלקוחות בוחרים, ובסיום הקניה, תוך שניות, הקבלה נשלחת בדואר אלקטרוני.
כלי הרכב יאפשרו לרכוש כל סוג של מזון. זאת אחת הדרכים למנף טכנולוגיה חדשה כדי להפוך את הקניות לקלות יותר עבור הלקוחות, על ידי הבאת החנות אליהם ומתן פתרונות החדשניים.

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן