חשיבה מחוץ לקופסה – אופני RE:CYCLE

חשיבה מחוץ לקופסה – אופני RE:CYCLE

מיליארדי תרמילי קפה ריקים נזרקים כל שנה ברחבי העולם. 
אנשים יצירתיים שחושבים מחוץ לקופסה מצאו דרך יצירתית להחיות אותם ולהעניק להם חיים שלאחר המוות, כך שלכל קפסולה יש עתיד להתגלגל לחיים נוספים. תרמילי קפה חד פעמיים של נספרסו עשויים מאלומיניום , חומר שניתן להמיס  ולמחזר מחדש אינסוף פעמים. זה עודד לקוחות למחזר אותם ולהפוך למוצרים חדשים כמו סכינים של הצבא השוויצרי, עטים מפוארים או כמוסות קפה חדשות. 
ג'ימי אסטהולם, מנכ"ל ומייסד חברת Velosophy , לשעבר מנהל התקשורת באיקאה שהפך ליזם אופניים, יצר אופניים שוודים חדשים המיוצרים מ -300 תרמילי קפה ממוחזרים של נספרסו. 
1,000 האופניים ממהדורה המוגבלת של דגם RE:CYCLE זמינים לרכישה ונמכרים במחיר של 1,290 יורו. כדי לקצץ בעלויות התפעול Velosophy מבצעת את המכירות שלה רק ברשת, והחיסכון שמתקבל מאפשר לה לתרום אופניים אחד לבית ספר לנערות שבאפריקה על כל אופניים שנמכרו.
על פי דבריו של אסטהולם, האתגר הטכני הגדול ביותר שנתקל בו, היה למצוא דרך להמיר את האלומיניום הקל לחומר קשיח מספיק בכדי לעמוד בתקני הבטיחות בייצור האופניים.

לאופניים כמה רעיונות עיצוביים שמדגישים את מקורם – הצבע השזיף של המסגרת מזכיר את האריזה של קפה ארפג'ו הפופולרי של נספרסו, הפעמון עוצב בצורת תרמיל קפה ולסל המנשא יש שתי רצועות שמחזיקות בצורה בטוחה כוסות קפה. 
מטרת פרויקט האופניים היא לעודד את שותי נספרסו להשתמש בתכנית המיחזור של התרמילים. אז אחרי שסיימתם ליהנות מספל הקפה שלכם, אתם יכולים להחזיר את תרמילי האלומיניום הריקים של נספרסו לחברה שתדאג לממש את הפוטנציאל של הקפסולות באמצעות תהליך המִיחזוּר. והמסר העיקרי של הרעיון הוא לתת השראה לעבוד עם אלומיניום ממוחזר כדי ליצור משהו חדש מדברים שלכאורה נועדו לשימוש חד פעמי. 
בהחלט רעיון יפה!

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן