בתי חולים וירטואליים

בתי חולים וירטואליים

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם  מגפת נגיף הקורנו  היא פשוט לא להידבק.
היום, כדי להימנע מהפצת הנגיף, מומלץ להישאר בבית ולבקש עזרה טלפונית לפני הגעה לביקור במרפאה או בבית חולים. לאור התפשטות נגיף הקורונה עלה גם הצורך בשרותי הבריאות הדיגיטליים.
חברת DU שמספקת שירותי טלפון, אינטרנט ושירותים דיגיטליים נוספים בדובאי הציעה לספק שירות חדשני שיקל משמעותית על העומס ויחסוך משאבים בבתי חולים מסורתיים.
מדובר בהקמת בית חולים וירטואלי הראשון באיחוד האמירויות הערביות, אשר יאפשר למטופלים ליצור קשר עם מומחים בכל מקום בעולם.
בבתי חולים וירטואליים רופאים ואחיות יכולים לספק לחולים שנמצאים בבית או בכל מקום בעולם טיפולים מרחוק באמצעות מוניטורים ומסכים חכמים או מכשירים מבוססי AI.

אחת הדוגמאות לבית חולים וירטואלי היא מרכז הטיפול הווירטואלי של מרסי , ללא מיטות וללא מטופלים ועם צוות רפואי גדול. דוגמה נוספת היא המרכז האוניברסיטאי אבו דאבי המוביל לטלהרפואה בשוויץ , שמציע ייעוץ רפואי 24 שעות ביממה דרך הטלפון.
בנוסף לשירותי בריאות דיגטליים, בתי חולים ישלבו בעתיד גם שרותי רובוטיקה ויבצעו ניתוחים מרחוק.
השאיפה היא להפוך ולחזק את מעמדה המוביל של איחוד האמירויות למרכז העולמי לפתרונות חכמים ולהציע דור חדש של שירותי בריאות. זהו חלק מהאסטרטגיה לרתום את הטכנולוגיות – AI כדי לענות על צרכי המטופלים, לתמוך בתהליך קבלת ההחלטות, לפקח מרחוק על מצבם של החולים, לספק שירותי בריאות מונעת וכן להפחית את עלויות הבריאות.

הרשמה לניוזלטר

רוצים להישאר עדכניים ורלוונטיים?
הרשמו לניוזלטר שלי

לפרטים נוספים

נא מלאו את הטופס ואצור איתכם קשר בהקדם 

דילוג לתוכן